ÚVODNÍ STRANA: / JAK SE STÁT FRANŠÍZANTEM / PŘÍBĚHY FRANŠÍZANTŮ / Přečtěte si příběhy franšízantů

Během koronavirové krize dominoval v poradenství zájem o investice

Matěj Kubrt a Aneta Kubrtová jsou úspěšnými franšízanti pobočky OK Point v Liberci. Společně se Josefem Smetanou, specialistou obchodního místa, pomáhají klientům s finančními, bankovními a realitními službami. Jak zvládli období koronavirové pandemie a jaké záležitosti s nimi klienti nejčastěji řešili?  

„My jsme během koronakrize pracovali pořád stejně intenzivně. Velice rychle jsme zjistili, že finanční a realitní služby jsou oblasti, které klienti budou řešit i v této době. Měli jsme nadále otevřeno, jen chodilo méně lidí ulice, spíše jsme se domlouvali s klienty, kteří se chtěli potkat osobně, individuálně,“ vzpomíná na předešlé období Josef Smetana z OK Pointu v Liberci, a pokračuje: „Často jsme s klienty řešili investice. Někteří z nich využili příležitosti a během poklesů nakupovali, někteří naopak měli obavy o své investice a potřebovali probrat s odborníkem, jak nyní postupovat. Klientům jsme tedy byli k dispozici neustále, jen jsme více komunikovali přes videa či telefonicky. Celkově jsme se ale s nějakým velkými finančními problémy u klientů nesetkali. To je dané tím, že naši klienti mají dlouhodobý finanční plán a tvoří si průběžně rezervy. A pokud měli snížené příjmy v době koronakrize, vykryli je právě z oněch rezerv.“

Pobočka OK Point v Liberci je jednou z nejdéle otevřených. Nachází se na Revoluční ulici. Původní český franšízový koncept moderního střihu je projektem lídra českého finančního a realitního trhu Broker Consulting a dvou partnerů, inovátorů v oblasti digitálního bankovnictví, mBank a MONETA Money Bank. Koncept na trhu funguje od konce roku 2015 a za tu dobu bylo otevřeno přes čtyři desítky poboček.  

„Otevření pobočky OK Point bylo v podstatě rozšíření mých podnikatelských aktivit a zúročení předešlých zkušeností. Nezávislé finance a reality spolu pod jednou střechou jsou něco, co má obrovskou budoucnost. Pro nás s Anetou OK Point znamená více peněz v rodinách, více splněných snů našich klientů a v neposlední řadě i budoucnost naší rodiny,“ uvádí důvod pro otevření pobočky franšízant Matěj Kubrt. 

Klienti OK Pointu z Čech i ze Slovenska 

Právě koronakrize prověřila úspěšnost daného konceptu nejvíce. Kromě obav o zdraví lidé velmi často řešili právě osobní, rodinné či podnikatelské finance a to včetně prodeje a koupě nemovitosti. Finanční a realitní poradenství byly jedním z těch oblastí, které během koronakrize fungovaly naplno. Lidé potřebovali pomoci s vyřešením finančních závazků. 

Josef Smetana k tomu dodává: „Naší povinností bylo pomoci klientům v nečekané životní situaci a to i distančně. Nyní už fungujeme standardně, potkáváme se s klienty u nás na OK Pointu nad šálkem dobré kávy. Přesto musím říci, že částečně u on-line služeb a videohovorů zůstaneme. Vyhovují zejména klientům, kteří jsou velmi časově vytížení, nebo jsou dlouhodobě v zahraničí. Máme jednu klientku, která je původem ze Slovenska. Nyní uvažuje, že se vrátí zpět do rodné země, ale už je na nás zvyklá, má k nám důvěru. Takže ji nadchlo, že právě pomocí komunikace přes video může nadále využívat našich služeb.“ 

Pokud vás franšízový koncept zaujal, najdete veškeré informace na  www.okpointy.cz,  s to včetně lokalit, kde si lze otevřít vlastní franšízovou pobočku.

 

Článek vyšel v Libereckém deníku 20. července 2020.

 

Během koronavirové krize dominoval v poradenství zájem o investice
Nahoru
NASTAVENÍ COOKIES