ÚVODNÍ STRANA: / JAK SE STÁT FRANŠÍZANTEM / PŘÍBĚHY FRANŠÍZANTŮ / Přečtěte si příběhy franšízantů

Byl to šok, ale měl jsem odpovědnost za klienty

Petr Hofman je úspěšným franšízantem poboček OK Point v Hradci Králové a v Pardubicích. Společně se svým týmem pomáhá klientům s finančními, bankovními a realitními službami. Jak zvládli období koronavirové pandemie a jaké nabízí pracovní příležitosti?    

„Ze začátku to byl trochu šok, nikdo z nás se s takovou situací nikdy nesetkal. Jako ředitel obchodního místa jsem cítil odpovědnost za klienty, i za své zaměstnance, které jsem nechtěl vystavovat nebezpečí ve dnech, kdy zprávy byly nejasné a vývoj negativní. Za pomoci franšízora Broker Consulting jsme ale rychle našli cestu, jak agendu přesunout do online prostředí, abychom byli schopni se o klienty postarat s omezenou mírou osobního kontaktu,“ vzpomíná na předešlé období Petr Hofman z OK Pointů v Hradci Králové a v Pardubicích, a pokračuje: „A oni to uvítali, protože potřebovali s někým probrat, jak finančně celou situaci zvládnout. Naši klienti mají díky finančnímu plánu finance rozdělené tak, že jsou připraveni na ekonomické změny a různé výpadky příjmů. Ty největší finanční otřesy a změny jsme pomohli klientům ochránit nejenom z jejich vlastních zdrojů, ale i formou různých vládních podpor. Co ale vnímám jako nejdůležitější, je to, že klienti na to nebyli sami, měli komu zavolat a o koho se opřít.“

Petr Hofman má dvě obchodní místa OK Point, to v Hradci Králové se nachází ulici Československé armády a to pardubické na třídě 17. listopadu. Původní český franšízový koncept moderního střihu je projektem lídra českého finančního a realitního trhu Broker Consulting a dvou partnerů, inovátorů v oblasti digitálního bankovnictví, mBank a MONETA Money Bank. Koncept na trhu funguje od konce roku 2015 a za tu dobu bylo otevřeno přes čtyři desítky poboček.  

„Otevření pobočky OK Point bylo v podstatě rozšíření mých podnikatelských aktivit a zúročení předešlých zkušeností. Finance a reality spolu pod jednou střechou jsou něco, co má obrovskou budoucnost. Na základě skvělých zkušeností jsem se rozhodl pro rozšíření na dva OK Pointy,“ uvádí franšízant Petr Hofman. 

Zájemců o práci ve financích a realitách přibývá 

Právě koronakrize prověřila úspěšnost daného konceptu nejvíce. Finanční a realitní poradenství byly jedním z těch oblastí, které během koronakrize fungovaly naplno. Kromě obav o zdraví lidé velmi často řešili právě osobní, rodinné či podnikatelské finance a to včetně prodeje a koupě nemovitosti. Proto v posledních měsících přibývá zájemců o práci ve financích a realitách. 

Petr Hofman k tomu dodává: „Velmi dobře se nám osvědčila spolupráce se studenty z vysokých škol. Zájemci nejvíce oceňují, že opravdu zastupujeme všechny banky, pojišťovny a investiční a penzijní společnosti na trhu. Alchymie OK Pointu z hlediska produktové pestrosti, kvality a spolehlivost poskytovaných služeb je vysoká. Zájem o práci u nás je konstantní, v poslední době ale vlivem pokoronavirové situace pociťujeme jeho zvýšení. Momentálně nám chybí front office zaměstnanci a lidé zaměření na obchod, ideálně se zkušenostmi z financí.“

Příležitost tu je nejenom na pozici zaměstnance OK Pointu, další možností je spolupráce přímo s franšízorem Broker Consulting formou franšízového podnikání. Veškeré informace najdete  www.okpointy.cz.

 

Článek vyšel v Pardubickém deníku 24. srpna 2020. 

Byl to šok, ale měl jsem odpovědnost za klienty
Byl to šok, ale měl jsem odpovědnost za klienty
Nahoru
NASTAVENÍ COOKIES